Опис досвіду роботи Тихорської Катерини
Євгеніївни
Учителя
історії Могилянської загальноосвітньої
школи І – ІІІ ступенів
Стаж роботи: 3 роки
Педагогічне кредо:
“ Чим більше знає
вчитель, тим частіше і успішніше відкриває він перед учнями горизонти науки,
тим більшу допитливість і жадобу до знань виявляють учні ”
Проблема над якою
працюю:
“Використання
інтерактивних методів навчання на уроках історії через роботу в групах”
На
уроках історії використовую такі форми та методи навчання :
Форми
навчання:
-
Фронтальна
-
Групова
-
Ігрова
Методи
навчання:
-
Вербальний
-
Практичний
-
Проблемно-пошуковий
Орієнтовна
структура уроку із застосуванням інтерактивних методів навчання
Мотивація Сфокусувати
увагу дітей на проблемі та викликати інтерес до теми
-
коротка розповідь
-
бесіда
-
Мозковий штурм
-
Мікрофон
Оголошення теми. Забезпечити
розуміння учнями змісту їх діяльності під час заняття
Засвоєння навчального
матеріалу.
Інтерактивна
вправа
-
об’єднання в групи
-
виконання завдання
-
презентація роботи
Підбиття підсумків засвоєних
знань. Індивідуальна
робота ( в парах)
-
письмовий звіт
-
колективне обговорення
-
в групах
-
усна розповідь
У
ході інтерактивного навчання учні вчаться критично мислити, вирішувати складні
проблеми на основі аналізу ситуацій і відповідної інформації, приймати
продумані рішення, брати участь у дискусіях, спілкуватися з іншими людьми.
Інтерактивне
навчання розвиває в учнів комутативні вміння та навички, забезпечує виховну
мету, привчає їх працювати в команді, знімає нервове навантаження.
Навчальні
заняття для мене та моїх учнів — постійний пошук, спільна праця, в основі якої
довіра та спільне бажання досягнути бажаний результат. За час роботи було
проведено відкритий урок на тему «Прийняття християнства на Русі – акт
надзвичайно великої ваги…», також приділяю велику увагу позакласній роботі з
історії : тижню історії , виставкам на історичну тематику, шкільним та
районним олімпіадам.
Немає коментарів:
Дописати коментар